K čemu je automatizace objednávek?
Primárně ke zjednodušení a zrychlení práce s objednávkami, rozdělování na expedici a přesné informování zákazníka.
Rozdělení objednávek pro expedici
Pomocí automatizace např. již od počátku rozdělíte objednávky na ty, které se mohou rovnou expedovat a na ty, které na něco budou čekat. Ať už se jedná např. o úhradu nebo naskladnění zboží. Objednávky, které jsou uhrazené nebo na dobírku a současně skladem necháte přepnout třeba do stavu “Expedovat” a pracovník na skladu má jasný seznam, jakým objednávkám se má věnovat.
Upozornění zákazníka na nějaký stav objednávky
Může se jednat o upomínku platby, která je poslaná 48 hodin po objednání, kdy stále není uhrazena, pokud byla bankovním převodem. Stejně tak se může jednat o připomenutí, že je stále připravený osobní odběr.
Pokud používáte balíkobot, můžete zákazníka upozornit, že na něj zásilka čeká na převzetí na odběrném místě. A mnoho dalších možností, které dokážete vymyslet.
Retence uživatelů a poděkování za nákup
Je několik způsobů jak identifikovat, zda si zákazník již převzal svou zásilku. Může to být u některých zásilek na základě platby, ale nejspolehlivější je napojení z balíkobotu. Jakmile balíkobot vrátí informaci, že zásilka je převzatá, můžete např po 24 hodinách poslat poděkování za objednávku, slevu na další nákup a třeba odkaz na recenzi produktu.
Možnosti jsou neomezené
Možnosti automatizace jsou pouze na Vás, co vše dokážete vymyslet. Pravidla si jednoduše sami nastavíte v přehledné administraci.
Cena
750 Kč bez DPH / měsíc
Video návody
- Všechny návody na SYNC Objednávky: https://www.synkro.cz/sync-objednavky-navod
- 01 01 Registrace v administraci IS.SYNKRO a první obecná nastavení
- 02 SYNC Objednávky - Jak aktivovat automatizaci objednávek
- 03 - SYNC Objednávky - Jak aktivovat nastavovat pravidla automatizace objednávek